Back To Top
Δεν θα διενεργούνται τακτικοί αυτοδιαγνωστικοί έλεγχοι για προσέλευση στη σχολική μονάδα από μαθητές και εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) – Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.).
Αναλυτικότερα στο επισυναπτόμενο αρχείο.
| [ ] | 92 kB |
Σε ενίσχυση της Επιστημονικής Ομάδας Έργου (ΕΟΕ) του Πολλαπλού Βιβλίου προχωράει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) με τον ορισμό Συμβούλων που θα αναλάβουν την παρακολούθηση και εποπτεία των εργασιών αξιολόγησης των διδακτικών πακέτων που βρίσκονται σε εξέλιξη. Οι Σύμβουλοι του ΙΕΠ θα έχουν καθοριστικό ρόλο στην ομαλή πορεία της διαδικασίας, διασφαλίζοντας την ποιότητα, τη διαφάνεια και την έγκαιρη ολοκλήρωση του έργου.
"Η τεχνολογία, η Τεχνητή Νοημοσύνη, το Ψηφιακό Σχολείο, δημιουργεί ισότητα ευκαιριών. Αυτή επιδιώκουμε με όλες τις δράσεις και όλα τα σύγχρονα εργαλεία που εντάσσουμε στην Εκπαίδευση. Ώστε κάθε παιδί, όπου κι αν βρίσκεται, σε όποιο σχολείο κι αν φοιτά να απολαμβάνει τις ίδιες παροχές από την Πολιτεία". Αυτό τόνισε η υπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη στην ενημερωτική συζήτηση για το Ψηφιακό Σχολείο, κι εξηγώντας τί εννοεί ισότητα ευκαιριών και μέσα από το Ψηφιακό Σχολείο, σημείωσε:
Η ActionAid και το υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας με σκοπό την ενίσχυση της Εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Με αυτόν τον τρόπο, η νέα γενιά και η εκπαιδευτική κοινότητα της χώρας μας θα έχουν ακόμη μεγαλύτερη πρόσβαση σε βιωματική μάθηση, μέσα από τη μεθοδολογία της ActionAid.
Designed by www.diablodesign.eu.