Αρχική
Δραστηριότητες
Δράσεις
Ενδοσχολική επιμόρφωση σε θέματα Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών και Διαχείρισης Τάξης



Back To Top
Την Τρίτη 29 Μαρτίου 2022 το σχολείο μας μέσω των μελών της ομάδας δράσης για το σχέδιο "Επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών για τη βελτίωση δεξιοτήτων, διαχείριση μαθησιακών δυσκολιών, παραβατικής συμπεριφοράς και ψυχική ενδυνάμωση" στα πλαίσια της αυτοαξιολόγησης, σε συνεργασία με το ΕΝΕΕΓΥΛ Ρόδου πραγματοποίησε σεμινάριο ενημέρωσης των εκπαιδευτικών σε θέματα Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών. Οι ψυχολόγοι των δύο σχολείων παρουσίασαν αναλυτικά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με Ε.Μ.Δ και έχουν σαν συνέπεια την παρεμπόδιση της συμμετοχής τους στη μαθησιακή διαδικασία. Αρχικά παρουσίασαν εργαλεία ανίχνευσης μαθησιακών δυσκολιών, ανέλυσαν τη συμπτωματολογία και τις ενδείξεις αποσαφηνίζοντας τους όρους και τις έννοιες που αφορούν στις Ε.Μ.Δ.- και στη συνέχεια έδωσαν σαφείς οδηγίες και τεχνικές για την αντιμετώπιση των δυσκολιών αυτών, στο πλαίσιο της σχολικής τάξης. Στη συνέχεια προχώρησαν στη συμπτωματολογία και τις ενδείξεις που αφορούν στη ΔΕΠ-Υ (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα). Ανέλυσαν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με ΔΕΠ-Υ και τους τρόπους υποστήριξής τους, όπως την προσαρμογή της διδασκαλίας, τη διαχείριση της συμπεριφοράς στην τάξη και τη συνεργασία με τους γονείς. Επιπλέον, στα πλαίσια της επιμόρφωσης συζητήθηκαν γενικότερα θέματα διαχείρισης της τάξης και αντιμετώπισης συγκρούσεων. Επισημάνθηκε η αξία της ήπιας αντιμετώπισης, της διατήρησης της ψυχραιμίας του εκπαιδευτικού και της εκδήλωσης πραγματικού ενδιαφέροντος προς τους μαθητές και μαθήτριες για τα θέματα που τους απασχολούν. Το σεμινάριο ολοκληρώθηκε με ερωταπαντήσεις των συμμετεχόντων. Σημειώθηκε έντονο ενδιαφέρον από την πλευρά των εκπαιδευτικών.
Αναστάτωση επικράτησε το πρωί της Πέμπτης 7 Δεκεμβρίου 2023 στο Γυμνάσιο Χερσονήσου, όταν μαθήτρια υπέστη ηλεκτροπληξία τη στιγμή που στόλιζε το δέντρο μαζί με εκπαιδευτικούς και συμμαθητές της. Η μαθήτρια, σύμφωνα με πληροφορίες του neakriti.gr, αρχικά μεταφέρθηκε στο αγροτικό ιατρείο της Χερσονήσου, ωστόσο αργότερα κρίθηκε απαραίτητη η μεταφορά της στο ΠΑΓΝΗ, όπου εξακολουθεί να νοσηλεύεται στην Παιδιατρική κλινική για προληπτικούς λόγους, χωρίς να διατρέχει κίνδυνο η υγεία της. «Τα παιδιά στόλιζαν μαζί με τους εκπαιδευτικούς το χριστουγεννιάτικο δέντρο. Τι στιγμή που η κόρη μου προσπάθησε να ενεργοποιήσει τα λαμπιόνια τη χτύπησε το ρεύμα. Αδυνατώ να πιστέψω ότι δεν λειτούργησε το ρελέ βραχυκυκλώματος στον πίνακα του σχολείου», ανέφερε μιλώντας στο neakriti.gr ο πατέρας της νεαρής...
Η Β. Κορέα επείσθη και ίδρυση ιδιωτικό Πανεπιστήμιο, ενώ στην Ελλάδα εκκρεμεί λόγω ιδεολογικής θέσης ενός μέρους της αντιπολίτευσης, είπε σήμερα στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Κ. Πιερρακάκης , κατά τη συζήτηση επί του νομοσχεδίου για τα Κυπριακά Πανεπιστήμια, , ενώ ανέφερε τα εξής: Η Κίνα που διοικείται από Κομουνιστικό Κόμμα έχει ιδιωτικά Πανεπιστήμια. Για το Βιετνάμ υπήρχε κάτι το οποίο λέγαμε ως ανέκδοτο στις παρέες: Μόνο η Ελλάδα και η Βόρειος Κορέα δεν έχουν μη Κρατικά Πανεπιστήμια. Ενημερώνω το σώμα ότι η Βόρειος Κορέα έχει Ιδιωτικό Πανεπιστήμιο. Εμείς ακόμη έχουμε ιδεολογικές θέσεις.Η Κυβέρνηση τς Βορείου Κορέας δεν έχει.
Απόφαση ένταξη της Πράξης «Επέκταση Συστήματος Ασφαλούς Μετάδοσης (ΣΑΜ) θεμάτων εξετάσεων και πιστοποιήσεων του ΥΠΑΙΘA» με Κωδικό ΟΠΣ 5222845 στο «ΤΟΜΕΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ 2021-2025» , προϋπολογισμού 620.000 ευρώ, υπέγραψε ο υπουργός Παιδείας Κ. Πιερρακάκης. Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την απόφαση Ειδικότερα η απόφαση προβλέπει αύξηση των τερματικών σημείων του Συστήματος Ασφαλούς Μετάδοσης (ΣΑΜ) θεμάτων εξετάσεων και πιστοποιήσεων, η οποία αποτελεί επέκταση υπάρχουσας υποδομής, η οποία συγκροτείται από την κεντρική υποδομή που έχει εγκατασταθεί στο κεντρικό κτήριο του υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και...
Designed by www.diablodesign.eu.